Sightseeing in Trivandrum - Reisverslag uit Trivandrum, India van Richard Buck - WaarBenJij.nu Sightseeing in Trivandrum - Reisverslag uit Trivandrum, India van Richard Buck - WaarBenJij.nu

Sightseeing in Trivandrum

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

29 Oktober 2014 | India, Trivandrum

Na heerlijk geslapen te hebben kregen we, veel later dan toegestaan, een simpel maar lekker ontbijt voorgeschoteld. Ze rennen hier bijna voor ons.
De vraag was wat gaan we doen en vooral wat is er te doen?
Nou simpel eerst het vervoer naar Tellicherry regelen. Ook dat verliep prima met de hulp van onze Indiase gastheren. Trein geboekt en inmiddels een taxi gebeld voor een tour door de stad.
Eindelijk de gelegenheid om de stad eens bij zonlicht te zien. We rijden door het overvolle centrum...kriskras rijd alles als mieren door elkaar. We krijgen van de taxichauffeur vanalles uitgelegd, maar moeten wel snel en vanuit de auto foto's schieten. Hoop dat er toch een paar gelukt zijn. Het is bloedheet hier...graadje of 32. Maar gelukkig eigenlijk nauwelijks last van. Shiny begint zelfs een beetje Malayalam te spreken met de chauffeur. Ik blijf maar gewoon naar buiten kijken....

Aan het eind van de dag zo rond 16.00 uur begint het staartje van de moesson zich te roeren. Er vallen druppels en het begint te donderen. Na wat voedsel voor de treinreis van morgen te hebben ingeslagen gaan we weer naar ons hotel. Daar krijgen we een heerlijk Indiaas diner voorgeschoteld...verrukkelijk!!
Morgen moetn we weer vroeg opstaan...de trein vertrekt om 06.30 uur en we worden een uur eerder door een taxi opgehaald. Hopelijk hebben we in het kindertehuis ook wifi of een pc tot inze beschikking, want anders blijft het even een tijdje stil hier. Alles versturen via de dataverbinding van de foon is geen optie...voor 1MB aan data moet je hier even €10 aftikken.
Tot laters......

• 29 Oktober 2014 - 16:08

Shiny:

Hai schat, wat is het leuk om met jou te reizen! En wat ben je toch goed voor mij. Als ik straks vloeiend malayalam praat, zal ik niet stiekem over je roddelen met de zuster hoor....xxxx

• 30 Oktober 2014 - 10:18

Floris:

Mooie verhalen! Geniet van jullie prachtige wereldreis, en pas goed op de kleine hè! ;)

• 30 Oktober 2014 - 10:46

Sander:

Wat een avontuur tot op heden, kom ik met mijn midweek center parcs :). Geniet er van!

• 08 November 2014 - 10:49

Elise:

hiihiii duur mb'tje!!
    Is het wel waard voor zo een mooie reis :)